Thursday 13 September 2018

Koi nahi janta ( Nobody knows me )


Nobody knows me really,
Nobody knows how many times I cried in my room, when nobody was watching,
Nobody knows how many times I lost my hope,   and it was disappointed,
Nobody knows how many times I felt that
I was ignored, and I am nothing for others.
Nobody knows about my thoughts
How sad I feel when I am depressed.
Nobody knows me.


کوئی بھی مجھے واقعی نہیں جانتا

کوئی بھی نہیں جانتا کتنی بار میں اپنے کمرے میں رویا ہوں ،جب کوئی نہیں دیکھ 
رہا ہوتا

کوئی بھی نہیں جانتا کتنی بار میں نے اپنی اُمید کھو دی ہےاورکتنی بارمیں نا اُمید 
 ہوا

کوئی بھی نہیں جانتا کتنی بار مجھے محسوس ہوا  کہ مجھے  نظر انداز کیا  گیا ،

 اور میں  دوسروں کے لئے کچھ بھی نہیں ہوں ۔

کوئی بھی میرے خیالات کے بارے میں نہیں جانتا

جب میں اداس ہوتا ہوں  تو کتنا غمناک ہوتا ہوں.

کوئی نہیں جانتا ہے مجھے۔

عادل





No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...