Monday 22 October 2018

Mujhay Tum say Muhabbat hai ( I Love You )


 میں تم سے محبت کرتا ہوں کیونکہ آپ نےمجھ کو اپنے اعتماد کے قابل سمجھا

میں تم سے محبت کرتا ہوں کیونکہ  کسی نے بھی مجھے ایسا پیار نہیں دیا جو آپ نے مجھے دیا ہے

 اور کسی نےبھی مجھے اس طرح سے نہیں چاہا جیسے آپ نے چاہت کا حق ادا کیا ہے.

میں تم سے محبت کرتا ہوں کیونکہ  میں نے  ہمیشہ  محسوس کیا ہے کہ میں تمھاری نظر میں  

اہمیت  رکھتا ہوں ۔.

میں تم سے محبت کرتا ہوں  کیونکہ آپ میرا بہت خیال رکھتے ہوقدرتی طور پر آپ کا 

لگاؤمیرے ساتھ ہے ۔.

میں تم سے محبت کرتا ہوں کیونکہ تم نے مجھے اُس وقت خوشی دی   جب میں مسکرانا بھول

 چُکا تھا۔.

میں تم سے محبت کرتا ہوں کیونکہ آپ کے پاس  ایک خوبصورت  اور پیا ر کرنے والا سچا دل 

ہے.

میں تم سے محبت کرتا ہوں اور ہر ایک سے  آپ کے بارے میں بات   کرتا ہوں.

میں تم سے محبت کرتا ہوں کیونکہ محبت کرنے کے لئے آپ کا ہونا ہی میرے لئے کافی ہے 



عادل



No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...