Thursday 25 October 2018

Mera Peyaar ( My loved.)


تم میرا  پیار ہو

تم میرا پہلا خیال    ہو

جب میں  ہر صبح    اُٹھتا  ہوں

تم  میری آخری سوچ ہو

جب میں اپنی آنکھوں کو بند کرتا  ہوں،

کیونکہ میں تمھارے بغیرزندہ   نہیں رہ  سکتا

تم میرے ہر خیال میں ہو

اور میری ہر سانس میں ہو

دراصل  میں آپ ہی کی وجہ سے   اب تک زندہ  ہوں

آپ کے لئے میرے جذبات ہر روز کے ساتھ مضبوط  ہو رہے ہیں

آپ کی  محبت  میرے لئے بہت ضروری ہے

تم ہی میرے پیار ہو اور کوئی نہیں۔
 عادل

You’re my loved.
You’re my first thought.
When I wake up every morning.
You're my last thought.
When I think about closing my eyes,
Because I cannot live without you
You’re in my every thought
And every breath I have taken.
Actually I'm still alive because of you
My feelings for you are growing everyday strong.
Your love is very important for me
You are my love and no one.

Adil


No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...