Saturday 25 August 2018

Meray Aansoo ( I love my tears )


I love my tears than my smile,
Because my smile is for the   world,
But my tears are only for my love,
When I remember you,
When the joy of thy coming meet,  
When I'm sad in your grief,
When I ever meet you,
And when I am detached from you,
My tear and every moment you stay with me,

مجھے اپنی مسکراہٹ سے زیادہ  آنسووں سے  پیار ہے

کیونکہ میری مسکرا ہٹ تو ساری دنیا کے لئے ہے

مگر میرے آنسوصرف تمھارے لئیے   ہیں ،

  جب تیری یاد آتی ہے،

جب تیرے آنے کی خوشی  ملتی ہے

جب  میں تیرے غم میں اُداس ہوتا ہوں

جب تجھ سے کبھی ملاقات ہوتی ہے

اور جب میں تجھ سے جُدا ہوتا ہوں

میرے آنسو اور تم ہر پل  میرا ساتھ رہیتے ہو
عادل



No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...