Monday 12 November 2018

Mujhay Apna Banalo ( Make me you Love )



مجھےاپنا بنا لو اور تم میرے ہو جاؤ

سنہری دوپہر میں جب میرے کمرے کی کھڑکی میں مینہ برستا ہے

سرد ہواؤں میں تیری مسکراہٹ یاد آتی ہے

مجھے اپنےاندر گرمی محسوس ہوتی ہے

جب بھی میں سانس لیتا ہوں  تم مجھے یاد آتے ہو

جب تم نے میرا ہاتھ پکڑا تھا میری روح نے کہا تھا

مجھے اپنے خوابوں میں شامل کرلو

اور اپنے پیار کے ستاروں  کی دنیا  کا ہمسفر بنا لو

اپنے دکھوں اور آنسوؤں میں  حصہ دار بنا لو

اپنی زندگی کی خوشیوں میں  شریک کرلو

میرےہو کر رہو اور صرف میرے

 مجھےاپنا بنا لو اور تم میرے ہو جاؤ

مجھے خوشی ہے کہ تم میری محبت ہو

زندگی کےہر سفر میں میرے قدم ہمیشہ تمھارے ساتھ ہیں 


عادؔل


No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...