Thursday 22 February 2018

Teri Yaad Main



غزل

تیری یاد  میں کھو کر خُود کو بھُلا بیٹھا ہوں
تجھے پانے کی لگن میں خُود کو مِٹا بیٹھا ہوں

 اتنی  سزا نہ دے مجھ کوکچھ نظرِکرم  ہو
اپنی نادانیوں کی بن کے خطا بیٹھا ہوں

مار ڈالے گی آپ کی بے رُخی جاناں
 بنا لےاپنا مجھے،خودسے خفا بیٹھا ہوں

جل کے راکھ ہوا ہے سارا وجود میرا
آگ اس عشق کی دل میں لگا بیٹھا ہوں

کاش وہ سُن لے میرے دل کی بات
دن رات بن کے اُس کی صدا بیٹھا ہوں

ہوا ہے وہ مہربان کتنا نہ پوچھیے عاؔدل
  ہر  لمحہ میں اُس کی بن کے ادا بیٹھا ہوں 





 Ghazal
I missed myself by missing you in memory
I have been ruined to find you

 Do not punish me so much
I'm a fault of my ignorance

Your ignorance will be dead me
 Keep me yours, I am angry with

It's burn out all my soul and body
The fire is in the heart of this love

I wish he could listen to my heart
I'm sitting as a sound of love whole day and night

What is the matter, how much he kindness for me?
 Every moment I am paying prayer for him

No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...