Monday 5 March 2018

Dushman-E-Jaan


غزل
مہرباں اب دشمنِ جاں بن گیا
بہاروں کا موسم خزاں بن گیا

بے وفا دل رُبا تجھ کو معلوم ہو
 ثناء خواں تیرا،نوحہ خواں بن گیا

تجھ سے اک بھی نہ وعدہ وفا ہو سکا
تیرا آنا نہ آنا گماں بن گیا

تجھ سےوابستہ  تھیں اُمیدیں میری
اب تو جینا میرا رائیگاں بن گیا

میرے سینے میں تونے لگائی جو تھی
آتشِ عشق کا یہ دھواں بن گیا

دِکھا دوں اگر دیکھو اندر کے گھاؤ
یہ وجود اک سُلگتا مکاں بن گیا

جب سے تیری نظرِ کرم ہٹ گئی
یہ دشمن میرا آسماں بن گیا

تیرا در سلامت،میرا سَر سلامت
کہ کعبہ ،تیرا آستاں بن گیا

لکھا تھا یہ عاؔدل کی قسمت میں شاید
تیرا درد، دردِ نہاں بن گیا

 ایس تجمل عاؔدل



No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...