Monday 19 March 2018

Meray Jeenay Ka Tareeqa



غزل

میرے جینے کا طریقہ الگ ہے

میری عاشقی کا قرینہ الگ ہے

میں نےجان تم پہ فدا کردی ہے

میرے  مرنے کا سلیقہ الگ ہے

محبت کاجب  سے مہماں بناہے

دل کے تڑپنےکا طریقہ الگ ہے

 خوشی کو مناتا ہوں سُوگ میں

غم کو پرکھنے کا سلیقہ الگ ہے

دیوانوں کی دنیا سے جوہو آیا

اُس کےجنوں کا طریقہ الگ ہے

دیکھے جہاں میں کئی تماشے لیکن

تیرے عشق کا تو تماشہ الگ ہے

ملے گی منزل نہ ڈوبے گا عاؔدل

میری اُلفت کا سفینہ الگ ہے



Ghazal

My life is different
My love is different

I have justified you
The slavery of my death is different

Love is always amazing
Heart failure is different

  I love happiness
The slavery to test the grief is different

Who came from the world of lovers?
His way of thinking is different

I see where I spent many theatres
Your love acting is different from others

Will not get the last stop
My love asset is different

No comments:

Post a Comment

Eid aur Khushi ( Eid Greeting)

عید آئی مگردِل  میں خُوشی نہیں آئی بعدتیرے  ہونٹوں پہ ہنسی نہیں آئی کیسے کہہ دوں  وقت بڑا قیمتی ہے عاؔدل جب تک تیری دِید کی گھڑی نہیں ...